آیا نمی دانید چگونه مدیریت چندین حساب رسانه های اجتماعی را آسان تر کنید؟در این مقاله شما را راهنمایی می کنیم

اگر تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه هنگام مدیریت چندین حساب رسانه اجتماعی برای مشتریان – یا برای کسب و کار خود – استرس کاری را کاهش دهید،مطالعه این مقاله نیز راهنمایی هایی به شما می دهد

در این پست، ساده‌ترین راه‌ها را برای مدیریت، نظارت و همکاری در تمام حساب‌های اجتماعی که هر روز استفاده می‌کنید، به شما معرفی می‌کنیم.

مزایای داشتن چندین اکانت رسانه های اجتماعی

مزایای داشتن چندین اکانت رسانه های اجتماعی

همانطور که در ادامه این پست خواهید دید، اکثر مردم بیش از یک حساب رسانه اجتماعی دارند. چرا؟ برای کاربر معمولی، هر شبکه هدف متفاوتی را دنبال می کند.

به عنوان مثال، خواندن داستان های خبرییک دلیل رایج برای استفاده از رسانه های اجتماعی است.

اما این استفاده در همه پلتفرم ها به طور یکسان اعمال نمی شود. حدود 31 درصد از بزرگسالان ایالات متحده به طور منظم از فیس بوک برای دسترسی به اخبار استفاده می کنند، اما تنها 11 درصد از اینستاگرام برای این منظور استفاده می کنند. حتی افراد کمتری (4 درصد) از لینکدین به طور منظم برای اخبار استفاده می کنند.

برای بازاریابان رسانه های اجتماعی، این بدان معنی است که شما به چندین حساب برای اهداف مختلف نیاز دارید. به عنوان مثال، لینکدین ممکن است بهترین انتخاب شما برای استخدام، اینستاگرام برای تجارت اجتماعی و فیس بوک برای ایجاد آگاهی از برند باشد.

اما این به مخاطب هدف شما نیز بستگی دارد. جمعیت‌شناسی در پلتفرم‌ها به‌طور قابل‌توجهی متفاوت است، بنابراین چندین حساب اجتماعی به شما امکان می‌دهد به بخش وسیع‌تری از جمعیت دسترسی پیدا کنید. در اینجا نگاهی اجمالی به تفاوت جمعیتی رسانه های اجتماعی برای کاربران آمریکایی است:

یک مدیر شبکه اجتماعی باید چند حساب داشته باشد؟

راستش را بخواهید، هیچ پاسخ درستی برای این سوال وجود ندارد. همه چیز به مخاطب و اهداف شما بستگی دارد. شما می توانید با ارسال پست در یک یا دو پلتفرم بزرگ اجتماعی به اکثریت قریب به اتفاق کاربران رسانه های اجتماعی دسترسی پیدا کنید. اما اینکه از کدام پلتفرم ها استفاده می کنید – و تعداد آنها – متفاوت خواهد بود.

همانطور که گفتیم، ترجیحات شبکه های اجتماعی بر اساس سن، جنسیت و جغرافیا متفاوت است. هرچه به گروه‌های جمعیتی بیشتری بخواهید دسترسی پیدا کنید، به حساب‌های اجتماعی بیشتری نیاز دارید تا در مکان‌هایی که زمان خود را آنلاین می‌گذرانند، به آنها دسترسی پیدا کنید.

اندازه شرکت شما نیز تاثیر دارد. یک کسب و کار کوچک احتمالاً با یک حساب در هر پلتفرم شروع می شود. اما همانطور که رشد می کنید، ممکن است برای مثال، خدمات مشتری و بازاریابی به دسته های جداگانه نیاز داشته باشید. این زمانی است که درک نحوه مدیریت چندین حساب رسانه اجتماعی برای اهداف تجاری بسیار مهم می شود.

بهترین رویکرد این است که از کوچک شروع کنید و رشد کنید زیرا با ابزارها و صدای برند خود راحت تر می شوید. انجام یک کار عالی در حساب کمتر بهتر از یک کار متوسط ​​دربسیاری از حساب ها است.

یک فرد معمولی چند حساب رسانه اجتماعی دارد؟

هر فرد به طور متوسط ​​هرماهاز 6.7 پلتفرماجتماعی استفاده می کند و 2 ساعت و 27 دقیقه در روز را صرف استفاده از رسانه های اجتماعی می کند.

در اینجا نگاهی به نحوه همپوشانی استفاده از رسانه های اجتماعی در بین پلتفرم ها آورده شده است:

بهترین نرم افزار برای مدیریت چندین اکانت رسانه های اجتماعی

مدیریت چندین پلتفرم اجتماعی می تواند دشوار باشد. وقتی حساب‌های شخصی و حرفه‌ای را از یک دستگاه مدیریت می‌کنید، همه چیز خطرناک می‌شود. یا اگر به این فکر می کنید که چگونه حساب های رسانه های اجتماعی را برای چندین مشتری مدیریت کنید. شما نمی خواهید تصادفاً با اشتراک گذاری چیزی در فید اشتباه، یک فاجعه روابط عمومی ایجاد کنید.

تلاش برای مدیریت چندین پروفایل رسانه های اجتماعی با استفاده از برنامه های مختلف نیز زمان بر و ناکارآمد است. مدت زمانی که صرف باز کردن و بستن برگه ها می کنید به سرعت افزایش مییابد.

در اینجا چند راه کلیدی برای به حداقل رساندن حجم کاری و به حداکثر رساندن زمانی که باید برای محتوای با کیفیت صرف کنید، آورده شده است.

از نرم افزار برای ترکیب تمام پروفایل های اجتماعی خود در یک مکان استفاده کنید

از نرم افزار برای ترکیب تمام پروفایل های اجتماعی خود در یک مکان استفاده کنید

قبلاً کمی در مورد اینکه چرا مدیریت چندین حساب رسانه‌های اجتماعی از طریق برنامه‌های فردی پرخطر و زمان‌بر است صحبت کرده‌ایم. ترکیب همه چیز در یک داشبورد اجتماعی صرفه جویی زیادی در زمان دارد.

استفاده از ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی همچنین به شما این امکان را می دهد که بر روی تمام پروفایل های اجتماعی خود از لپ تاپ یا رایانه رومیزی خود به جای تلفن خود کار کنید و کار با صفحه کلید و مانیتور را به جای خم شدن بر روییک صفحه نمایش کوچک و تایپ کردن با دستگاه خود آسان تر می کند.

مشغله های خود را خودکار کنید

اگر در طول روز چندین بار این کار را انجام دهید، عمل ارسال محتوا در هر شبکه اجتماعی می تواند کاملاً مختل شود. ایجاد محتوا به صورت دسته‌ای و برنامه‌ریزی آن برای ارسال خودکار در زمان‌های مناسب بسیار آسان‌تر است

در زمان و فرکانس مناسب برای هر شبکه ارسال کنید

قبلاً در مورد جمعیت شناسی مختلف پلتفرم های مختلف اجتماعی صحبت کردیم. و روش های مختلفی که مردم دوست دارند از آن پلتفرم ها استفاده کنند. این بدان معناست که هر شبکه زمان و فرکانس ارسال ایده آل خود را دارد.

آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که وقت خود را صرف ایجاد محتوای بیش از حد برای هر پلتفرم معین کنید. به مردم آنچه می خواهند بدهید، نه آنقدر که آنها را بترسانید.

بهترین زمان ها و دفعات ارسال در هر یک از حساب های اجتماعی شما منحصر به فرد خواهد بود.

تستA/B می تواند به شما کمک کند تا این را بفهمید، همانطور که ابزارهای تجزیه و تحلیل مختلف می توانند. این موضوع را برای شما تشخیص دهد.

در چند پست متقابل شرکت کنید

ما سعی کرده‌ایم بفهمیم که مخاطبان و ترجیحات آنها در پلتفرم‌های اجتماعیچگونه است. البته این به این معنی است که ارسال محتوای مشابه به هر پلتفرم ایده خوبی نیست. نگران نباشید که اگر از رویکرد همه چیز در همه جا استفاده می کنید، تعداد کلمات و مشخصات تصویر متفاوت می تواند پست شما را ضعیف به نظر برساند.

گفتنی است، لازم نیستپست را برای هر پلتفرمی دوباره ایجاد کنید. تا زمانی که یک پست را به درستی تنظیم کنید، محتوای مبتنی بر دارایی هاییکسان را می توان در چندین شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشت.

سرپرستی کنید و ⅓ ازمحتوای خود را بازنشر کنید

سرپرستی کنید و ⅓ ازمحتوای خود را بازنشر کنید

شانس این است که افراد در صنعت شما – شاید حتی مشتریان شما – در حال ایجاد محتوایی هستند که در فیدهای اجتماعی شما عالی به نظر برسد. ما مطلقاً نمی گوییم که بایداین کار را انجام دهید و از آن استفاده کنید.

اما ایده خوبی است که با این سازندگان ارتباط برقرار کنید و بپرسید که آیا می توانید محتوای آنها را به اشتراک بگذاریدبا ایجاد چند تغییر. حتی می توانید از استراتژی هایی مانند مسابقات و هشتگ های مارک دار برای جمع آوری محتوای تولید شده توسط کاربر برای پر کردن فید خود استفاده کنید.

یا، در زمینه رهبری فکری، پیوندی به یک مقاله روشنگر مرتبط با صنعت خود، همراه با خلاصه ای سریع از افکار خود به اشتراک بگذارید. تنظیم محتوا روشی مفید برای آوردن اطلاعات ارزشمند به مخاطبان در حین ایجاد ارتباط با رهبران صنعت شما (و البته صرفه جویی در زمان) است.

از قالب ها برای تولید محتوا استفاده کنید

ظاهر و صدای برند قابل تشخیص برای ایجاد دنبال کنندگان شما در رسانه های اجتماعی مهم است. الگوها میزان تلاش لازم برای ایجادیک پست اجتماعی جدید را کاهش می‌دهند و در عین حال اطمینان می‌دهند که محتوای شما همیشه روی برند است.

الگوهای محتوایی نیز وجود دارد که هر کسی می تواند برای آنها استفاده کند:

پست اسلایدی اینستاگرام

استوری های اینستاگرام

اینستاگرام کاورها و آیکون ها را برجسته می کند

عکس های جلد صفحه فیس بوک

زمانی را برای تعامل کنار بگذارید

تعامل بخش مهمی از ایجاد – و حفظ – دنبال کننده رسانه های اجتماعی است. فراموش نکنید که زمانی را در برنامه روزانه خود قرار دهید تا به نظرات، نام‌گذاری‌ها، برچسب‌ها و پیام‌های پیامکی پاسخ دهید. به طور جدی، هر روز این را در تقویم خود قرار دهید و زمان قرار دادن “اجتماعی” را در حساب های رسانه های اجتماعی خود مشخص کنید.

البته، زمانی که بتوانید تمام درگیری مخاطبان خود را از یک داشبورد مرکزی انجام دهید، بسیار سریعتر است تا اینکه از پلتفرم پرش کنید. بعلاوه، استفاده از نرم افزار برای مدیریت چندین حساب رسانه های اجتماعی تضمین می کند که هرگز فرصت های کلیدی برای تعامل با مخاطبان خود را از دست ندهید.

شما نمی خواهید استراحت ناهار خود را صرف این نگرانی کنید که آیا فراموش کرده ایدDMیکی از حساب های خود را بررسی کنیدیایک نظر مهم را از دست داده اید.

حتی بهتر از آن، از گوش دادن اجتماعی استفاده کنید تا فرصت‌هایی را برای تعامل در زمانی که به‌طور خاص برچسب‌گذاری نشده‌اید، بدون نیاز به جستجو در ابزارهای جستجوی هر شبکه اجتماعی، پیدا کنید.

همکاری را آسان کنید

به طور واقع بینانه، فقط یک نفر می تواند کارهای زیادی انجام دهد. با افزایش حجم کاری شما، همکاری اهمیت فزاینده ای پیدا می کند.

داشبورد رسانه‌های اجتماعی همکاری را آسان می‌کند و به اعضای تیم اجازه می‌دهد دقیقاً به نقش خود دسترسی داشته باشند، با گردش کار تأیید داخلی و مدیریت رمز عبور.

حتی بهتر از آن، خود را آماده کنید تا با ربات‌هایی که برای پاسخگویی به سوالات اولیه مشتری طراحی شده‌اند، همکاری کنید. Heyday به شما اجازه می دهد تا به 80 درصد از سوالات مشتریان به صورت خودکار پاسخ دهید.

تجزیه و تحلیل خود را متحد کنید

تجزیه و تحلیل خود را متحد کنید

هریک از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی ابزارهای تحلیل داخلی خود را دارند. اما هنگام برنامه ریزی برای مدیریت چندین حساب رسانه اجتماعی برای اهداف تجاری و گزارش، یک برنامه تجزیه و تحلیل بهترین گزینه است. برای درک کامل چندین حساب رسانه اجتماعی، به یک گزارش یکپارچه نیاز دارید.

همچنین می توانید تصویری از گزارش رسانه های اجتماعی پولی و ارگانیک خود را در یک مکان دریافت کنید.

رسانه اجتماعی خود را به سایر ابزارهای کسب و کار خود متصل کنید

ابزارهای رسانه های اجتماعی تنها ابزارهای تجاری در جعبه ابزار مدیران رسانه های اجتماعی نیستند. به احتمال زیاد از ابزارهای شخص ثالث برای کارهایی مانند مدیریت پروژه، ویرایش تصویر، پشتیبانی مشتری و موارد دیگر استفاده می کنید.

با گسترده شدن استفاده از اینستاگرام در کشور و نیاز ها و سؤالات در خصوص این نرم‌ افزار بیشتر شده و کاربران به دنبال رفع مسائل و مشکلات خود هستند و مدیریت چند اکانت همزمان در اینستاگرام یکی از پرسش‌ هایی است که ممکن است برای هر کسی پیش بیاید.